کتابخانه من

کتابخانه عمومی

کتابخانه من

کتابخانه عمومی

کتاب رمنس پاتریشیای تنها

اینم یه کتاب رمنس برای طرفدارای کتابای احساسی 

 

ادامه مطلب ...

آکادمی خون آشام جلد ۲ فصل اول

فکر نمی کنم توضیحی داشته باشه جز اینکه هر هفته یه فصل و حتماْ می زارم 

ادامه مطلب ...

آکادمی خون آشام

این کتاب یه رمان فانتزی ۷ جلدیه که تا اواسط جلد دومش و بچه های دوران اژدها ترجمه کردن منم از ترجمه های همین دوستان استفاده می کنم و برای ادامه  کتاب ترجمه خودمو می زارم.   

امیدوارم که خوشتون بیاد. 

  

ادامه مطلب ...

اولین کتاب (عاشق مترسک)

اینم از اولین کتاب.امیدوارم که شما هم مثل من از خوندن این کتاب خوشتون بیاد.فایل دانلود و خلاصه ای از کتاب و براتون در  ادامه مطلب میزارم  

 

 

ادامه مطلب ...

اولین سلام

با سلام به همه کتاب دوستای عزیز؛از اون جایی که با بالا رفتن عجیب غریب قیمت کتاب و ناتموم گذاشتن ترجمه کتاب های دنباله دار ؛کار طرفدارای کتاب و کتاب خون های عزیز سخت  شده ؛تصمیم گرفتم این وبلاگ و راه بندازم . 

سعیم اینه که تا جایی که ممکنه کتاب های ترجمه شده خودم و بزارم اما اگه جایی تو وبلاگ دوستان کتاب قشنگی باشه با ذکر اسم اون وبلاگ و مترجمش حتماً کتاب و میزارم. 

راستی یادتون نره که حتماً نظراتتون و واسم بزارین؛منتظر شنیدن نظرات و پیشنهاداتتون هستم تا بهم کمک کنین. 

 

با تشکر بهین

ادامه مطلب ...